piątek, 19 lipca 2013

Mały wstęp

Cześć !
Postanowiłam założyć tego bloga by podzielić sie z Wami nieamowitą historią, która wydarzyła się w innym wymiarze :)

Jestem ogromną fanką Rossa Lyncha i jego zespołu R5.
Chciałam więc jak to zwykle robię - wymyślić i spisać swoją historię na ten temat :)

Nie muszę Wam chyba opisywać bohaterów - bo Rossa przecież znacie - a jaka jestem ja (czyli Justine) przekonacie się czytając notki :)

Postaram się pisać regularnie, ponieważ mam już w większości opracowany zarys fabuły (wczoraj w nocy naszła mnie ogromna wena i zaczęłam dopracowywać swoje opowiadanie ze szczegółami - w myślach, bo uwielbiam wyobrażać sobie te wszystkie rzeczy ...)

2 komentarze:

  1. Zaczęłaś pisać, napisałaś 1 rozdział, a co z następnymi? niecierpliwię się! weź do dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ! Wybacz, ze zaniedbalam bloga, wczesniej myslalam, ze nikt go nie czyta, ale skoro jest choc 1 czytelnik, to oczywiscie dodam nowy rozdzial :)
    Postaram sie dodac juz DZIS wieczorem, a najpozniej jutro :) POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń